• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150هواکش مدل FD-150

هواکش مدل FD-150

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(فن اگزوز پایدار و بادوام) فن تهویه از مواد فلزی با کیفیت بالا، با سطح روشن، ضد خوردگی، ضد خش و جلوگیری از استنشاق اجسام خارجی ساخته شده است. در مقایسه با سایر محصولات رقبا، می تواند رطوبت و دمای بالا را تحمل کند، محیط کاری پایدار برای فن تهویه و عمر طولانی تر فن تهویه را فراهم کند.
(فن تهویه کارآمد) از موتور بدون برس روتور بیرونی دوبل بلبرینگ استفاده می کند تا از کارایی بالا، بی صدا و عملکرد با کیفیت بالا اطمینان حاصل کند. در مقایسه با موتورهای معمولی، موتور ارتقا یافته می تواند ضریب اصطکاک را کاهش دهد، به طور موثر در مصرف برق صرفه جویی کند و عمر مفید دستگاه را افزایش دهد.
(نصب آسان) مناسب برای نصب دیوار یا سقف. توصیه می شود فن اگزوز را با چسب یا پیچ ثابت کنید. برای تمیز کردن راحت، می توانید با باز کردن پیچ های چهار گوشه موتور را جدا کنید. طراحی قابل جدا شدن برای تمیز کردن قطعات یا خاک های چرب به طور منظم برای افزایش عمر مفید راحت است.
(پنکه تهویه سقفی دیواری پرکاربرد) این یک انتخاب ایده آل برای ایجاد سیستم تهویه مطبوع داخلی کارآمد در میان کارگاه ها، زیرزمین ها، انبارها، آپارتمان، آشپزخانه، حمام و سایر مناطقی است که نیاز به تهویه مداوم یا منظم دارند. فن اگزوز حمام با قدرت بالا می تواند گازهای خروجی اگزوز را حذف کند. و تهویه با روشی سریع و بی صدا.
 

خصوصیات:
- توری محافظ فلز:
توری محافظ از مواد فلزی مرغوب با سطح براق، ضد خوردگی و ضد خش برای جلوگیری از استنشاق مواد خارجی ساخته شده است.
- تیغه های فن فلزی و باد شدید:
تیغه های فلزی بهبود یافته و طراحی باد بزرگ می تواند به جریان هوای قوی دست یابد، به طور موثر تولید گرما را کاهش دهد و بهترین اثر خنک کننده را به دست آورد.
- موتور توپ مس خالص:
موتور از یاتاقان های مس خالص مهر و موم شده با محافظت حرارتی و روانکاری دائمی، تولید حرارت کم، زمان کار طولانی و عمر طولانی استفاده می کند.
- شیر اتوماتیک:
دریچه را می توان با عملکرد فن باز و بسته کرد تا از پشه و موش جلوگیری شود.
- توری ثابت کننده پیچ:
پوشش توری توسط چهار پیچ ثابت می شود که برای استفاده ایمن تر، ایمن تر و مطمئن تر است.
- توری محافظ فلزی: توری محافظ فن اگزوز از مواد فلزی مرغوب ساخته شده است، سطح آن براق، ضد خوردگی و ضد خش است، از استنشاق اجسام خارجی جلوگیری می کند.
- پارامترها: اگزوز فن فلزی 6 اینچ، عرض 19 سانتی متر، ضخامت 13.5 سانتی متر، قطر 14.8 سانتی متر، ولتاژ 220 ولت، توان 60 وات، مناسب برای استفاده در حمام، آشپزخانه، اماکن عمومی و غیره.
- تقویت پیچ: طراحی دو طرفه دو تثبیت شده پیچ ها، کار پایدار با سرعت بالا از زلزله نمی ترسد.
- ورق فولادی قوی: ورق فولادی ضخیم و پهن شده برای اطمینان از عملکرد با سرعت بالا موتور، پایدار و قوی.
 

اطلاعات فنی:
ولتاژ AC220V
توان 60 وات
فرکانس 50 هرتز
سرعت 2800R/min
جنس: موتور مس، فلز
تعداد تیغه 7
اندازه محصول: 6 اینچ
طراحی فن برقی اگزوز فن
سبک مدرن
فن بی صدا
استفاده در محیط داخلی/خارج از خانه
کاربردهای توصیه شده برای تخلیه، تهویه محصول
محیط قابل اجرا: توالت، آشپزخانه، کارخانه، مغازه، کافی نت و غیره.
کنترل دکمه نوع کنترل
مشخصات محصول: 19 × 13.5 × 14.8 سانتی متر
وزن مورد 3000 گرم

نکات مهم:
اندازه اندازه گیری دستی است، ممکن است خطای جزئی وجود داشته باشد، لطفا به واقعی مراجعه کنید.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×