• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کیت ریموت کنترل پنکه سقفی وستینگهاوس مدل 78095کیت ریموت کنترل پنکه سقفی وستینگهاوس مدل 78095کیت ریموت کنترل پنکه سقفی وستینگهاوس مدل 78095کیت ریموت کنترل پنکه سقفی وستینگهاوس مدل 78095کیت ریموت کنترل پنکه سقفی وستینگهاوس مدل 78095کیت ریموت کنترل پنکه سقفی وستینگهاوس مدل 78095کیت ریموت کنترل پنکه سقفی وستینگهاوس مدل 78095کیت ریموت کنترل پنکه سقفی وستینگهاوس مدل 78095

کیت ریموت کنترل پنکه سقفی وستینگهاوس مدل 78095

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- کنترل از راه دور جهانی وستینگهاوس برای پنکه های سقفی
- با این کنترل از راه دور مادون قرمز، هواکش های خود را به راحتی از روی صندلی یا تخت خود کنترل کنید. با توجه به مدل فن می توانید سرعت روتور را در 3 مرحله تنظیم کنید. نور را می توان از طریق کنترل از راه دور روشن/خاموش کرد یا می توان آن را کم نور کرد.
- نکات برجسته و جزئیات: شامل کم نور، ریموت جهانی برای پنکه های سقفی، قدرت فن قابل تنظیم

خصوصیات:
- کیت کنترل از راه دور برای پنکه های سقفی وستینگهاوس (به استثنای سبک هاگر). کنترل 3 سرعته و خاموش برای فن، کنترل روشن/خاموش برای نور، دیمر کامل، فیوز قابل تعویض.
- کیت شامل: کنترل از راه دور مادون قرمز سفید، نگهدارنده گوشی سفید و گیرنده مادون قرمز.
- گیرنده به خوبی در داخل سایبان قرار می گیرد که روی سقف قرار می گیرد و یک توپ گیرنده IR کوچک در خارج از سایبان قرار می گیرد.
- ابعاد رسیور داخل فن 120 × 50 × 20 میلی متر است.
- امن و راحت: آسوده خاطر باشید: واحد کنترل از راه دور مادون قرمز ما کنترل بی سیم تنظیمات سرعت و نور پنکه سقفی وستینگهاوس شما را از فاصله 12 متری امکان پذیر می کند. تنظیم متغیر هر حالت روشنایی از طریق عملکرد کم نور امکان پذیر است.
- نکته: مناسب برای تمامی مدل های وستینگهاوس به استثنای مدل های هاگر. عملکرد کامل عملکرد کم نور فقط در صورتی تضمین می شود که از لامپ قابل تنظیم استفاده شود.
 

ویژگی ها:
- کنترل از راه دور مادون قرمز
- مناسب برای تمامی پنکه های سقفی وستینگهاوس (به جز مدل های هاگر)
- کلید روشن/خاموش برای چرخش، سطوح سه سرعته
- چراغ کلید روشن/خاموش
- عملکرد کم نور برای نور
- با باتری کار می کند (2 باتری AA شامل نمی شود)
- با سوئیچ دیواری ترکیب نمی شود
 

اطلاعات فنی:
سازگار با Westinghouse
محتوا 1 pc
رتبه بهره وری انرژی n.rel.
نوع محصول ریموت کنترل پنکه سقفی
عملکرد فن 100 وات
ظرفیت نور 300 وات
عملکردهای کنترل نور: روشن / خاموش / کم نور
ابعاد (طول × عرض × ارتفاع) 11 × 5.1 × 2.2 سانتی متر
 

اقلام همراه:
کنترل از راه دور مادون قرمز
ماژول پایه
دستورالعمل ها

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×