• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کیت پورت مینی USB خودرو مدل AZDOME-JYX02کیت پورت مینی USB خودرو مدل AZDOME-JYX02کیت پورت مینی USB خودرو مدل AZDOME-JYX02کیت پورت مینی USB خودرو مدل AZDOME-JYX02کیت پورت مینی USB خودرو مدل AZDOME-JYX02کیت پورت مینی USB خودرو مدل AZDOME-JYX02کیت پورت مینی USB خودرو مدل AZDOME-JYX02کیت پورت مینی USB خودرو مدل AZDOME-JYX02

کیت پورت مینی USB خودرو مدل AZDOME-JYX02

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- کیت AZDOME 3-Lead Hardwire یک دستگاه مدیریت انرژی است که از طریق جعبه فیوز به داشکام شما از باتری ماشین شما کمک می کند تا داشکام شما را حتی پس از خاموش شدن موتور شما به طور مداوم کار کند تا از ویژگی مانیتور پارکینگ 24 ساعته استفاده کند. به طور خودکار ولتاژ ورودی را تشخیص می دهد که آیا وسیله نقلیه شما 12 ولت DC یا 24 ولت دارد. این دوربین با اکثر دوربین های داشبورد موجود در بازار با یک کانکتور برق مینی USB سازگار است.
- کیت Hardwire وضعیت ولتاژ شما را کنترل می کند و اگر ولتاژ بیش از 8 ثانیه از مقدار تنظیم شده کمتر شود، برق داشبور را قطع می کند. و قدرت کافی را ذخیره می کند تا بتوانید برای دفعه بعد ماشین خود را روشن کنید. شما چهار گزینه پیکربندی مختلف دارید که میتوانید زمانی که میخواهید وقتی ولتاژ باتری به حد معینی میرسد، برق به داشبورد قطع شود، انتخاب کنید.
- قبل از اینکه روی کمترین تنظیم قرار دهید، مطمئن شوید که حداقل ولتاژ باتری لازم برای روشن کردن ماشین خود را برای دفعه بعد آزمایش و شناسایی کنید. توصیه می کنیم با بالاترین تنظیمات شروع کنید و سپس فقط یک گزینه ولتاژ را به ترتیب تست و فشار دهید تا ولتاژ باتری مناسب را بیابید که باتری کافی برای روشن کردن ماشین برای دفعه بعد به شما بدهد.

 

خصوصیات:
- AZDOME 3-Lead ACC Mini-USB Hardwire Kit - این امکان را می دهد که Dash Cam بدون نیاز به استفاده از پریز 12V/24V (سوکت سیگار خودرو) در خودروی شما نصب شود. ولتاژ 12-24 ولت را به خروجی 5 ولت/2.5 آمپر حداکثر تبدیل می کند.
- به طور خودکار وارد حالت پارکینگ شوید - با نصب کیت سیم سخت، داش کم روشن می شود و هنگامی که خودرو باز می شود یا استارت می خورد، به طور خودکار ضبط را شروع می کند. اگر عملکرد مانیتور پارکینگ را روی دوربین داشبورد روشن کنید، به طور خودکار وارد حالت ضبط تایم لپس یا حالت ضبط مداوم می شود.
- حفاظت از ولتاژ پایین - محدود کننده حداقل ولتاژ داخلی از باتری خودرو در برابر خالی شدن محافظت می کند. اگر ولتاژ باتری ماشین شما به این ولتاژ پیش فرض 11.8 ولت یا 23.6 ولت کاهش یابد، جریان برق را قطع می کند و در نتیجه قدرت کافی برای روشن کردن ماشین برای دفعه بعد در اختیار شما قرار می گیرد.
- لوازم جانبی کامل - شامل تمام اجزای مورد نیاز برای جابجایی آسان روی جعبه فیوز هر وسیله نقلیه است. به سادگی کابل شیر فیوز مورد نیاز را به جعبه فیوز خودرو وصل کنید تا دوربین منبع تغذیه خود را تامین کند.
- اندازه فیوز و نوع شیر فیوز بسته به وسیله نقلیه شما متفاوت است، لطفا جعبه فیوز خود را بررسی کنید تا ببینید وسیله نقلیه شما به چه نوع شیر فیوز نیاز دارد. 4 نوع فیوز افزودنی وجود دارد که ما حمل می کنیم: ACZ (micro2)، ACS (mini)، ACN (LP-mini) و ACU (ATO) به عنوان عکس (2 مورد نیاز برای هر خودرو).
- توجه: با برخی از کامیونها و خودروهای فورد با شیرهای فیوز موجود سازگار نیست. اگر کامیون/خودروهای فورد F150 2021، فورد F150 لاریات 2011، فورد F350، فورد اج 2011، فورد اکسپلورر 2013، فورد اکسپدیشن 2013، فورد رنجر 2021 کامیون/خودرو دارید، این برای شما کار نخواهد کرد.
- چهار گزینه حفاظت از ولتاژ پایین:
- برای باتری 12 ولت: 11.8 ولت 12.0 ولت 12.2 ولت 12.4 ولت
- برای باتری 24 ولت: 23.6 ولت 24.0 ولت 24.4 ولت 24.8 ولت
- توجه: اگر همزمان برای انتخاب 2 یا چند گزینه فشار دهید، یا گزینه ولتاژ را انتخاب نکنید، این قطع ولتاژ پیش فرض برای باتری 12 ولتی 11.8 ولت و برای باتری 24 ولتی 23.6 ولت است. 12.2 ولت یا 24.4 ولت برای اکثر کاربران در شرایط عمومی رانندگی توصیه می شود.
 

ویژگی ها:
- حفاظت از اتصال معکوس
- حفاظت از اتصال کوتاه
- حفاظت اضافه بار
- حفاظت در برابر دمای بیش از حد (مدار حفاظتی بیش از 130 درجه سانتیگراد، هنگامی که به 90 درجه سانتیگراد کاهش می یابد به حالت عادی باز می گردد).
- طول کل کابل: 3.5 متر (ورودی 0.8 متر، خروجی 2.7 متر)
- کانکتور خروجی: پلاگین Mini USB با زاویه راست، DC 5V، 2.5A
- دمای کار: -20 تا 90
 

نکات مهم:
- توجه داشته باشید:
1. حالت پارکینگ فقط روی دوربین داشبورد کار میکند که عملکرد تشخیص ACC را دارد، این باعث میشود دوربین شما بر اساس تنظیمات حالت پارک دوربین شما ضبط کند.
2. همیشه به دفترچه راهنمای مالک خودرو مراجعه کنید تا از شکاف های فیوز که ممکن است مربوط به ویژگی های ایمنی مهم در وسیله نقلیه شما باشد جلوگیری کنید. به عنوان مثال، از فیوزهایی که کیسه هوا، برنامه های کنترل پایداری و غیره را کنترل می کنند، خودداری کنید.
- فیوزهایی که عناصر خاصی مانند رادیو، درب بازکن گاراژ، سانروف و غیره را کنترل می کنند معمولاً برای استفاده بی خطر هستند.
3. اندازه فیوز و نوع شیر فیوز بسته به وسیله نقلیه شما متفاوت است، لطفاً جعبه فیوز خود را بررسی کنید تا ببینید وسیله نقلیه شما به چه نوع شیر فیوز نیاز دارد. 4 نوع فیوز افزودنی وجود دارد که ما حمل می کنیم: ACZ (micro2)، ACS (mini)، ACN (LP-mini) و ACU (ATO) به عنوان عکس (2 مورد نیاز برای هر خودرو).
4. با برخی از کامیون ها و وسایل نقلیه فورد با شیرهای فیوز موجود سازگار نیست. اگر کامیون/خودروهای فورد F150 2021، فورد F150 لاریات 2011، فورد F350، فورد اج 2011، فورد اکسپلورر 2013، فورد اکسپدیشن 2013، فورد رنجر 2021 کامیون/خودرو دارید، این برای شما کار نخواهد کرد.
داش کم AZDOME M550 در خازن ساخته شده است. بدون بسته برق یا باتری. باید با اتصال به خودروی شما به یکی از سه روش اتصال مستقیم به فیوز، آداپتور چراغ سیگار یا کابل OBD تغذیه شود. بنابراین اگر می خواهید از حالت پارکینگ استفاده کنید باید کیت سیم کشی سخت با 3 سیم خریداری کنید، جریان خروجی نیاز به 5V/2.5A می رسد.
 

راهنمای نصب:
- کیت های سیم سخت، 3 سیم وجود دارد که باید وصل شوند:
- یک سیم قرمز (BAT+)، باید با فیوز ثابت وصل شود، که می تواند برق دوربین را حتی زمانی که خودرو خاموش است، تامین کند.
- یک سیم زرد (ACC)، باید به Fuse Box ACC متصل شود، که می تواند باعث روشن و خاموش شدن خودکار داشبورد در هنگام روشن و خاموش شدن خودرو شود.
- یک سیم سیاه (GND)، باید با پیچ یا پیچ فلزی متصل شود، که می تواند از شوک الکتریکی جلوگیری کند.
- مراحل:
- لطفاً سیم قرمز را به همیشه برق، سیم زرد را به ACC و سیم مشکی را به زمین وصل کنید.
- اگر کیت سیم سخت AZDOME به درستی وصل شده است، منوی پارک را در منو پیدا کنید، برای انتخاب اتصال OK را فشار دهید، تیک مانیتورینگ پارکینگ را علامت بزنید و دکمه منو را فشار دهید تا خارج شوید و تنظیمات را ذخیره کنید.
- هنگامی که خودرو ACC را روشن می کند، دوربین داشبورد AZDOME M550 به طور خودکار روشن می شود و پس از خاموش شدن خودرو، دوربین به صورت خودکار وارد حالت پارک تایم لپس / حالت پارک تشخیص حرکت / حالت پارک تشخیص برخورد می شود.

فروشنده
کرمان بگز فروشگاه آ...( 217 )

100٪ رضایت خرید

282
راضی
4
قابل قبول
0
ناراضی

فروش موفق: 144 عدد

عضویت: 10 سال و 1 ماه

کالاها: 293 عدد

با ضمانت ایسام، کالا را با همان مشخصات تحویل می‌گیرید، همراه با گارانتی برگشت وجه ۱۰۰٪

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×