• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
قلک مدل 02 Piggy bankقلک مدل 02 Piggy bankقلک مدل 02 Piggy bankقلک مدل 02 Piggy bankقلک مدل 02 Piggy bankقلک مدل 02 Piggy bankقلک مدل 02 Piggy bankقلک مدل 02 Piggy bank

قلک مدل 02 Piggy bank

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 3,000,000تومان2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(طراحی شده برای همه سکه های ایالات متحده) ظرفیت بزرگ تا 1.8 لیتر، ظرف شمارش دیجیتالی پول می تواند 800-1000 سکه را ذخیره کند. بانک شمارش دیجیتال سکه تمام سکه های ایالات متحده را می پذیرد و با 2 باتری AAA (شامل نمی شود) تغذیه می شود.
(مقدار را در هر زمان بدانید) شیشه پول شمارش سکه با صفحه نمایش LCD خوانا به شما امکان می دهد مقدار سکه ها را سریع و دقیق ببینید. سکه شمار دیجیتال از پلاستیک ABS سازگار با محیط زیست ساخته شده است. بسیار بادوام تر از قلک شیشه ای/سرامیکی.
(دقت و انعطاف پذیری خوب) قلک دیجیتال می تواند سکه ها را در هر اندازه با فناوری شناسایی منحصر به فرد تشخیص دهد. هنگامی که درب را باز می کنید و سکه ها را مستقیماً در ظرف سکه شمارش می گذارید، مقدار قابل تنظیم با دکمه های +&- نمایش داده می شود.
(هدیه عالی برای همه سنین)  قلک بچه ها هدیه خوبی برای بچه هایی است که اهداف پس انداز دارند. بانک پس انداز سکه، همچنین یک مکمل عالی برای بزرگسالان برای مدیریت تغییرات و دوری از آشفتگی سکه.
(حداقل سن توصیه شده: 6 سال) این بانک پول سکه ارزشی را تهیه کنید که یک اسباب بازی آموزشی نیز هست. این شیشه پس انداز را سفارش دهید، همچنین می توانید یک پیچ گوشتی کوچک که مورد نیاز است تهیه کنید. 
Vcertcpl، یک شریک ایده آل برای کمک به کودکان در یادگیری بازی ها
بانک سکه دیجیتال با ظرفیت بالا
طراحی شده برای تمام سکه های ایالات متحده
دارای حداکثر 1000 سکه ایالات متحده است. تمام سکه های ایالات متحده از جمله: پنی، نیکل، سکه، ربع، نیم دلار و سکه های دلار را می پذیرد. دقت و انعطاف خوب، قلک دیجیتال می تواند سکه ها را در هر اندازه با فناوری شناسایی منحصر به فرد تشخیص دهد. هنگامی که درب را باز می کنید و سکه ها را مستقیماً در ظرف سکه شمارش می گذارید، مقدار قابل تنظیم با دکمه های +&- نمایش داده می شود.
[توجه]: فقط هر سکه را به داخل فشار دهید و قبل از افزودن سکه دیگر منتظر بمانید تا کل آن متوقف شود


ویژگی ها:

ظرفیت بزرگ در هر زمان 
مقدار را بدانید 
دقت خوب و انعطاف پذیری
مواد مقاوم در برابر سقوط
اسباب بازی/بانک آموزشی سرگرم کننده و عالی برای کودکان
Perfect present ترکیبی از عملکردهای بازی و آموزشی است. بسیار مناسب برای کودکان. این ساده و راحت است. هر بار که کوچولوی شما سکه ها را پاداش می دهد، پول را به قلک می اندازد. برای رشد آگاهی کودکان از پس انداز و مدیریت خوب است.

 

اقلام همراه:

1 عدد قلک دیجیتال
1 عدد پیچ گوشتی
1 عدد دستورالعمل
جنس: پلاستیک ABS
منبع تغذیه: 2 باتری AAA (شامل نمی شود)

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×