• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1

اسپرسوساز فندکی لواک مدل LWK-Miniauto-3in1

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 16,000,000تومان15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

معرفی اسپرسوساز 3 کاره قابل حمل برای ماشین DC 12V با گرمایش الکتریکی فندکی ماشین و استخراج اسپرسوساز و نسپرسوساز و دمنوش ساز لواک (LOWAK). دستگاه اسپرسوساز 3 کاره 12 ولت یک دستگاه اسپرسوساز 3 کاره حرفه ای برای نوشیدن اسپرسو و نسپرسو و دمنوش در ماشین، با استفاده از برق 12 ولت فندکی است. می توانید در سفر یا هنگام کمپینگ از خوردن اسپرسو و نسپرسو و دمنوش تازه در ماشین لذت ببرید. ایمنی سیستم هوشمند، سیستم های حفاظت از فشار و دارای 3 سوراخ برای سیستم حفاظت از فشار است، حفاظت حرارتی برای قطع خودکار در دمای 85 درجه سانتیگراد یا 185 درجه فارنهایت، یک نشانگر نمایش نور (سفید) هنگامی که قهوه آماده است به طور خودکار خاموش می شود. تمیز کردن و نگهداری آن آسان است. به سفارش امارات و تحت لیسانس اروپا می باشد.

 

اطلاعات فنی:
(نام محصول: اسپرسوساز مینی قابل حمل 12 ولت خودرو)
نوع پلاستیک: PS
ویژگی: پایدار، قابل حمل، آسان برای استفاده و تمیز کردن
نوع ظروف نوشیدنی: ست های قهوه و چای
نوع: مینی
مواد: فولاد ضد زنگ
جنس بدنه: فلز
نوع فلز: فولاد ضد زنگ
افراد قابل اجرا: همه
عملکرد عایق حرارتی: عایق حرارتی
نوع بطری: نوع فشار دادن دست
شکل: گرد
تولید: جام سفر در فضای باز
تعداد: 1
فشار: 15 میله
مخزن آب: 65 میلی لیتر
سازگار با: نسپرسو، دولچه گوستو و پودر قهوه
مصالح بدنه: فولاد ضد زنگ
تابع: دم کردن قهوه اسپرسو
فشار پمپ: 15 بار
قدرت آب گرمایش: 96 وات

 

توضیحات اضافه:
-اسپرسوساز قابل حمل 12 ولت، اسپرسوساز ماشین، مینی اسپرسوساز مسافرتی، 15 بار با فشار یک دکمه، قدرت گرمایش 70 وات برای کمپینگ، رانندگی، خانه و اداره
-سبک و قابل حمل، با طراحی ساده و جمع و جور، وزن آن تنها 750 گرم و جمع و جور (70x 245 میلی متر) است، این اسپرسوساز قابل حمل را می توان به راحتی در یک جا فنجان یا جا بطری در یک کوله پشتی قرار داد، یک شریک عالی برای پیاده روی، کمپینگ ماهیگیری، شکار و غیره. هر جا که میروید یک قهوه اسپرسو برای باریستا درست کنید
-فولاد ضد زنگ 304 با کیفیت بالا، خزانه ساز ماشین ما از مواد عالی بدون BPA ساخته شده است و همه اجزا از فولاد ضد زنگ 304 درجه مواد غذایی ساخته شده اند، ایمنی را بهتر تضمین می کند. این اسپرسوساز بسیار محکم و ماندگار است تا بیشتر از سایر اسپرسوسازها عمر کند
-عملکرد یک کلید فشار 15 بار. هنگامی که از USB استفاده می کنید، فقط آب گرم را می توان اضافه کرد، فقط دکمه پاور را فشار دهید و می توانید اسپرسو را در 45 ثانیه دریافت کنید. هنگام استفاده از سیم برق ماشین، آب سرد/آب گرم را می توان اضافه کرد، روی کلید برق کلیک کنید و می توانید ظرف 5 تا 8 دقیقه از اسپرسو لذت ببرید. یک پمپ فشار بالا تا 15 بار می تواند نتایج سبک باریستا را ارائه دهد، حتی اگر مهارت آسیاب کردن، کوبیدن و دم کردن باریستا را ندارید، می توانید یک فنجان اسپرسو ملایم بگیرید.
-استفاده و تمیز کردن آسان، مجهز به شارژر ماشین (12 ولت 7 آمپر) و سیم برق USB، ظرفیت 60 میلی لیتر، می تواند در صورت وصل شدن به فندک ماشین یا پاوربانک، که برای استفاده در فضای باز مناسب است، کار کند. این اسپرسوساز مسافرتی تمام اتوماتیک است شما فقط باید فنجان قهوه را بشویید، به سادگی دکمه سوئیچ را برای 5 ثانیه فشار دهید تا دستگاه بدون کپسول کار کند، شستشوی خودکار، ساده تر و راحت تر خواهد بود.
-سازگاری با کپسول، فقط از کپسول های نسپرسو خط اصلی اصل یا کپسول Dolce Gusto با این اسپرسوساز قابل حمل استفاده کنید.
-قدرت گرمایش 70 وات


ابعاد:
اندازه محصول طول: 7.2 عرض: 7.2 ارتفاع: 24.5 سانتی متر
اندازه جعبه هدیه طول: 9.3 عرض: 9.3 ارتفاع: 35 سانتی متر
اندازه کارتن طول: 56.8 عرض: 38.5 ارتفاع: 37.5 سانتی متر


اقلام همراه:

اسپرسوساز سه کار 1 عدد
جام شیشه ای و رابط اتصال به اسپرسوساز ساز 1 عدد
سری استفاده از پودر (اسپرسوساز) 1 عدد
سری استفاده از کپسول (نسپرسوساز) 2 عدد
سری استفاده از دمنوش 1 عدد
پیمانه قهوه (تمپر) 1 عدد
کابل برق اتصال به USB یک عدد
کابل برق فندکی خودرو 1 عدد
کیف حمل و نقل 1 عدد
دفترچه راهنمای زبان انگلیسی 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×