• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
شارژر USB فندکی خودرو 2 پورتشارژر USB فندکی خودرو 2 پورت

شارژر USB فندکی خودرو 2 پورت

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
این محصول دارای ۲ پورت که یکی ۲ آمپر و دیگری ۱ آمپر  است و دارای چراغ LED نیز میباشد…
اگر روزانه زمان زیادی را در خودرو خود سپری می‌کنید، یک شارژر فندکی ماشین خوب یکی از ضروری‌ترین چیزهایی است که نیاز دارید. گجت‌های الکترونیکی امروزی همه به وسیله پورت USB شارژر می‌شوند. بنابراین داشتن یک شارژر فندکی USB ماشین می‌تواند نیاز وسایل شما به شارژ را در هر جایی که با ماشن خود باشید برطرف کند.
هر کس از گجت‌های پرتابل به نحوی استفاده می‌کند، اما داشتن یک شارژر فندکی USB خوب در برخی مواقع واقعا کاربردی و مفید است. زمانی که در جاده هستید و نیاز به چک کردن ایمیل‌های خود دارید، در حالی که شارژ دستگاه شما رو به پایان است یا کودک شما می‌خواهد با گجت خود بازی کند اما شارژ آن تمام شده است. در این طور مواقع داشتن یک شارژر فندکی خوب می‌تواند راهگشا باشد.
شارژر فندکی ماشین USB چیست؟
شارژر فندکی ماشین USB یک دستگاه ۱۲V است که به سوکت فندکی ماشین متصل می‌شود. داخل بدنه استوانه‌ای مانند جمع و جور این شارژر، وسایل الکترونیکی لازم برای تبدیل ولتاژ تقریبی ۸ تا ۱۴ ولت برق ماشین به ولتاژ ثابت حدود ۵,۰V که استاندارد USB است وجود دارد.
شما با استفاده از یک شارژر فندکی USB می‌توانید دستگاه‌های مختلف نظیر گوشی موبایل، تبلت، جی پی اس،‌ پلیرها و دیگر گجت‌ها را شارژ کنید و نیازی به شارژر اختصاصی هر کدام ندارید.
چگونه یک شارژر فندکی USB خوب انتخاب کنیم؟
بخش بزرگی از انتخاب شارژر فندکی ماشین USB بسته به سلیقه و ترجیح شخصی دارد. ممکن است در نظر فردی زیبایی شارژر عامل مهمی برای انتخاب باشد و البته مسلما قابل اعتماد بودن و در عین مقرون به صرفه بودن از فاکتورهای انتخابی اکثر افراد است. با این حال، تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های کلی برای انتخاب یک شارژر فندکی USB وجود دارد که با آن‌ها اشاره می‌کنیم.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد توجه، شدت جریان یا آمپر شارژر است. اگر توجه کرده باشید آمپر و شدت جریان مورد نیاز برای شارژ برخی گجت‌ها با یکدیگر فرق می‌کند. اکثر گوشی‌های موبایل به نسبت قدیمی‌تر و پلیرها نیاز به آمپر معمول و پایین داشتند. با این حال، برخی از دستگاه‌ها برای شارژ درست نیاز به آمپر بیشتری دارند. اگر دستگاه شما نیاز به آمپر بیشتری دارد، پس باید به دنبال یک شارژر USB فندکی باشید که جریان ۲,۱A را حداقل از یکی از پورت‌های خود فراهم کند. هم‌چنین شایان ذکر است که بسیاری از شارژرهایی که دارای دو پورت هستند، تنها یک پورت آن‌ها قابلیت ارائه شدت جریان ۲.۱A را دارد، در حالی که پورت دیگرشان روی ۱.۰A محدود است.
مساله دیگر در انتخاب شارژر فندکی ماشین، تعداد پورت‌های USB آن است. برخی از بهترین شارژرها تنها دارای یک پورت هستند که احتمالا برای نیازهای شما کافی است. با این حال، شارژرهای دیگری نیز وجود دارند که دارای دو پورت و بیشتر هستند که به شما امکان شارژ همزمان دو دستگاه همزمان، مانند گوشی موبایل و تبلت، را می‌دهند. اگر شما دو دستگاه دارید که هر دو برای شارژ نیاز به جریان ۲,۱A دارند، باید شارژری را پیدا کنید که این میزان آمپر را روی هر دو خروجی خود ارائه دهد. (البته در صورتی که دستگاهی که برای شارژ نیاز به شدت جریان ۲.۱A دارد را به پورت USB با جریان ۱.۰A متصل کنید، مدت زمان شارژ دستگاه طولانی‌تر خواهد شد)
برخی از شارژرهای فندکی ماشین USB دارای یک کابل نیز هستند (کابل micro USB یا Lightning) تا اگر کابل دستگاه خود را در خانه فراموش کردید، برای شارژ آن به مشکل برنخورید. البته این مدل شارژرها معمولا فقط یک نوع کابل همراه خود دارند و در صورتی که دارای چند وسیله با پورت‌های ورودی مختلف هستید بهتر است همیشه کابل آن‌ها را (به خصوص در سفر) همراه خود داشته باشید تا برای شارژ دستگاه خود دچار مشکل نشوید.
حتما در زمان خرید شارژر فندکی USB ماشین توجه داشته باشید که از برندهای معتبر و مطمئن که دارای استانداردهای لازم و مشخصات دقیق و درست هستند خرید کنید.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×